Søkemotoroptimalisering – SEO!

Du får mest mulig ut av denne guiden hvis ønsket om å lære søkemotoroptimalisering (SEO) bare overskrides av din vilje til å utføre og teste konsepter.
[et_pb_section][et_pb_row][et_pb_column type=»4_4″][et_pb_text]

Du får mest mulig ut av denne guiden hvis ønsket om å lære søkemotoroptimalisering (SEO) bare overskrides av din vilje til å utføre og teste konsepter.

Denne guiden er designet for å beskrive alle viktige sider ved SEO, fra å finne termer og uttrykk (nøkkelord) som kan generere kvalifisert trafikk til nettstedet ditt, til å gjøre nettstedet ditt vennlig mot søkemotorer, til å bygge lenker og markedsføre den unike verdien på nettstedet ditt .

En verden av søkemotoroptimalisering er kompleks og i stadig endring, men det er enkelt å forstå det grunnleggende, og selv litt SEO-kunnskaper kan utgjøre en forskjell. Gratis SEO-utdanning er også tilgjengelig på nettet, inkludert i guider som dette!

Kombiner denne informasjonen med litt praksis, og du er på god vei til å bli en kunnskapsrik SEO ekspert.

Grunnleggende om søkemotoroptimalisering

Har du noen gang hørt om Maslows behovshierarki? Det er en teori om psykologi som prioriterer de mest grunnleggende menneskelige behov (som luft, vann og fysisk sikkerhet) fremfor mer avanserte behov (som aktelse og sosial tilhørighet). Teorien er at du ikke kan oppnå behovene på toppen uten å sikre at de mer grunnleggende behovene blir oppfylt først. Kjærlighet spiller ingen rolle om du ikke har mat.

Gründeren i MOz, Rand Fishkin, laget en lignende pyramide for å forklare hvordan folk burde gå om SEO, og vi har kjærlig kalt det «Mozlows hierarki med SEO-behov.»

Slik ser det ut:

Mozlovw's behovspyramide for søkemotoroptimalisering SEO
[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

Legg igjen en kommentar